کد خبر: ۱۰۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 01 January 2022

سیدناصر حیدری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، در گفتگو با تابناک پیرامون ابتذال در شوهای استان گفت: مسئول اصلی این افتضاح و ابتذال در شوها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است اما کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز آنطور که باید مسئله را جدی نگرفته و حالا استان دارد چوب کوتاهی در این زمینه را می‌خورد.
حیدری در ادامه تصریح کرد: درست است که کمیسیون فرهنگی در بخش شادی، نشاط و طنز که از اصول اولیه و مهم زندگی شهروندی است کوتاهی کرده اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در تربیت افراد مسیر را اشتباه رفته و تریبون و پول بیت المال را در اختیار افراد بی‌صلاحیت و بی‌اخلاق قرار داده است؛ ما خود نیز به این شرایط انتقاد داریم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه کسی با شادی مردم مخالف نیست و افرادی که منتقدین را به آمدن از عهد عتیق متهم می کنند پاسخ دهند که جایگاه طنز فاخر در یزد کجاست، عنوان کرد: کسی باید از اداره ارشاد بپرسد که در این 8 سال دولت رنگی چند مجموعه هنری قوی روی کار آورده و چه ماحصلی داشته است؟
او با اشاره به جهتِ اصلیِ فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر، الگو و هدف اصلی این بخش را تربیت هنرمند با محتوای ارزشی و حمایت از مجموعه‌های کمتر دیده شده استان دانست.
حیدری بر لزوم اجرا شوهای طنزی که مردم یزد بتوانند با خانواده به تماشای آن بنشینند‌، تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار