تیم والیبال بانوان چادرملو اردکان با شکست مقابل حریف اصفهانی از صعود به مرحله نهایی لیگ یک بازماند.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 10 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سومین و آخرین روز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی از رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های زنان کشور (جام سردار دل‌ها) که به میزبانی تیم «چادرملو اردکان» در جریان است، با انجام چهار دیدار در سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) و سالن ورزشی کارگران برگزار شد.


بانوان والیبالیست چادرملو که برد سه بر دو مقابل تیم ستارگان درخشان تربت حیدریه و شکست سه بر یک در برابر تیم الماس جم بوشهر را در کارنامه داشتند؛ در حساس‌ترین جدال خود، به مصاف تیم علی بابا اصفهان رفتند.


دختران بلندقامت اردکانی گرچه رقابت خود را با برد ۲۵ بر ۲۲ در ست اوّل آغاز کردند، اما طی ست‌های دوم و سوم با نتایج ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ بازنده از زمین خارج شدند و در ست چهارم که رالی تماشایی بین دو تیم شکل گرفت؛ نماینده اردکان ۲۶ بر ۲۴، نتیجه را به حریف اصفهانی واگذار کرد.


بدین ترتیب تیم والیبال بانوان چادرملو اردکان که پیش از این با درخشش در مراحل مقدماتی و یک هشتم‌نهایی لیگ یک والیبال بانوان در جمع ۸ تیم حاضر در یک چهارم نهایی قرار گرفته بود، از صعود به مرحله بعد بازماند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


مرحله پایانی والیبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های زنان کشور با حضور چهار تیم منتخب به میزبانی تیم چادرملو اردکان برگزار می‌شود و سرنوشت صعودکنندگان به مسابقات سال آینده لیگ برتر والیبال بانوان در شهرستان اردکان مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار