مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد گفت: این اداره‌کل بیش از گذشته از گسترش و توسعه ورزش در رشته‌های مختلف بین اتباع افغانستانی مقیم‌ استان یزد حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 22 February 2022

به گزارش ایرنا، ابوالفضل خوشنویس دوشنبه‌شب در نشستی با جمعی از نمایندگان جامعه ورزشی مهاجران افغانستانی مقیم یزد افزود: این اداره‌کل بیش از گذشته از گسترش ورزش در رشته‌های مختلف در بین اتباع افغانستانی مقیم‌ استان حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است به اهمیت ورزش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق و تقویت ورزش نسبت به برنامه‌ریزی مستمر و مدون با جلب همکاری سایر مجموعه‌ها در استان اقدام می‌شود.

این مسئول همچنین در جلسه‌ای دیگر با قدردانی از تلاش اعضای شورای مهمانشهرهای استان برای اعضا آرزوی موفقیت کرد و گفت: اعضا شورا، نماینده منتخب تمام ساکنان هستند و نقش شورا بسیار مهم و اساسی است.

خوشنویس ادامه داد: اعضای شورای مهمانشرها دارای وظایفی هستند که انجام ان می توان به موفقیت و دستیابی به برنامه‌ها، رشد و توسعه و در نهایت باید موجب رضایتمندی افراد مهمانشهرها منجر شود.

در این نشست حاضران به طرح دیدگاه‌های خود در امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پرداختند و همکاری و پیگیری برای تحقق اهداف را خواستار شدند.

آمار دقیقی از تعداد اتباع خارجی ساکن در یزد اعلام نشده است اما آمارهایی که پیش از این ارائه شده مبین حضور حدود یکصد هزار تبعه کشورهای دیگر در استان یزد است.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و در مرکز جغرافیایی ایران واقع شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حمایت ، استانداری ، ورزش ، اتباع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار