رییس سازمان حج و زیارت جدیدترین شمار قربانیان فاجعه مکه را 239 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به سرعت یافتن روند شناسایی اجساد در سردخانه مکه، از تعداد مفقودین ایرانی نیز کاسته شده است. تعداد زائران مفقودشدگان ایرانی تاکنون به 241 نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 29 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سعید اوحدی با اشاره به انتقال 14 مجروح ایرانی به کشور و پیگیری درمان آن‌ها با شدت بهتری، افزود: 16 نفر از مجروحان ایرانی همچنان در بیمارستان‌های مکه تحت درمان هستند و امکان انتقال آنها با توجه شرایط جسمی که دارند، فعلا وجود ندارد.

او درباره روند شناسایی اجساد در سردخانه مکه، اظهار کرد: تریلی‌های جدیدی وارد سردخانه مکه شده و اجساد را تخلیه کرده‌اند که روند شناسایی آنها ادامه دارد. به میزانی که اجسادی زائران کشورهای دیگر را برای دفن از سردخانه خارج کنند و اجساد ایرانی را به ما تحویل دهند، تریلی‌های دیگر امکان تخلیه اجساد خود را در آن سردخانه پیدا می‌کنند.

اوحدی همچنین با اعلام اینکه تشریفات قانونی برای انتقال تعدادی از اجساد به کشور انجام شده است، افزود: مشکل جزئی در پرواز هواپیمای درنظر گرفته شده برای انتقال اجساد وجود دارد که امیدواریم امروز این مشکل امروز برطرف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار