آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال در سالن همایش‌های بین المللی شهدای محیط زیست سازمان و به طور همزمان در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 24 February 2022

به گزارش تابناک مازندران از صداوسیمای مرکز مازندران؛ مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال مازندران صبح امروز در سالن اجتماعات شهید حسنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حضور پیشکسوتان فوتبال، مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی و مدیران استانی مرتبط برگزار شد.

در این آیین از مرادی سرمربی امیدنساجی، ابراهیمی مربی فوتبال ساحلی نوشهر، قلی زاده مربی فوتسال ساری وجانعلی پورمربی فوتبال وفوتسال بابل به عنوان چهار مربی برتر استان قدردانی شد.

عقاب طلایی به عنوان نماد محیط زیستی کانون مربیان فوتبال ایران در نظر گرفته شده و در سال‌های گذشته نیز یوزپلنگ به عنوان نماد تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است.

به منظور بهره گیری مطلوب از ظرفیت مربیان حوزه فوتبال، برای آگاهی رسانی و فرهنگ سازی محیط زیستی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت داوطلبانه این قشر از نخبگان جامعه و حضور مؤثر در مناسبت‌های محیط زیستی در سراسر کشور، آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال در سالن همایش‌های بین المللی شهدای محیط زیست سازمان و به طور همزمان در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار