در شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۷۲ نفر ترخیص شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 08 March 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، در شبانه روز گذشته ۶۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری در استان به ۴۱۲ نفر رسیده است.


همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۱۲۵ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته ۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۰۰ بیمار در آی سی یو
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۷۲ نفر ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: ۱۰۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: اکنون ۳۰۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر غلامی افزود: شبانه روز گذشته ۳ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.


دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۲۵ بیمار در آی سی یو
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۱۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۳ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید علی مظفر پور شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: شبانه روز گذشته یک همشهری دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی بابل جان باخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار