مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی نداریم
مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 09 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  احمد دهقان در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: بهمن ماه امسال دو هزار تن برنج هندی و تایلندی و  دو هزار تن شکر برای مصرف واحد های صنف وصنعت وخانواردر سطح استان با هدف تنظیم بازار توزیع شده و هم اکنون در اسفند ماه نیز دو هزار و 500 تن شکر ودو هزارو 500 تن  برنج هندی و تایلندی در حال توزیع بوده و تا پایان اسفندماه نیز این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همچنین توزیع روغن صنفی و صنعتی در استان نیز از بهمن ماه آغاز شده است، تصریح کرد: در طول اسفندماه نیز هزار تن روغن صنفی وصنعتی در فروشگاه ها و عاملین توزیع کارخانه در حال پخش است.

دهقان از توزیع دو هزار وچهار صد و شصت وهشت  تن شکر برای زنبورداران  استان خبر داد .

مدیر بازرگانی کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص تامین نیاز بازار عید در زمینه مرغ نیز گفت: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و ۶۰۰ تن مرغ منجمد نیز برای روستاییان عزیزدر حال توزیع است و تاپایان سال این روند ادامه دارد.

دهقان بیان کرد: توزیع تخم مرغ به میزان 125 تن در بهمن ماه انجام شده و برای اسفندماه و پایان سال در حال تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار و مردم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار