رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان خبر داد :
قنبری افزود : حدودا در یکسال بیش از ۴۰۰ پرونده تسخیری و بیش از ۲۰۰ پرونده معاضدتی و بیش از ۳۰۰۰ مشاوره رایگان داشتیم.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 11 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان با اشاره به سالروز تاسیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت : مرکز وکل ا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه پیرو حکم مقرر در ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه مصوب ۱۳۷۹/۰۱/۱۷ و جهت دستیبابی عامه‌ی مردم به خدمات قضایی تشکیل شد.

کورش قنبری افزود : اعتقاد مرکز به ما ، موجب توسعه و ارائه خدمات فراوان در عرصه‌های مختلف شده است و مفتخر است که در راه انقلاب ، خدمتگزار مردم عزیز ایران اسلامی می‌باشد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ادامه داد : امروزه در خانواده بزرگ مرکز وکلا که بیش از ۲۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد ، شاهد بیش از ۴۸ هزار وکیل و کارشناس رسمی و بیش از هزار مشاور خانواده هستیم که هدفشان صیانت از حقوق عامه و تحقق دسترسی عادلانه مردم به خدمات قضایی است.

قنبری گفت : مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تسهیل دستیبابی عامه‌ی مردم به خدمات حقوقی و مشاوره‌های رایگان ، مفتخر است که میزهای خدمت حقوقی در مساجد ، گلزار شهدا و برخی ادارات برگزار می‌کند و اعضای پر تلاش مرکز به صورت هفتگی و حتی روزانه طبق برنامه ریزی این خدمات را به مردم استان ارائه می‌نمایند.

قنبری افزود : حدودا در یکسال بیش از ۴۰۰ پرونده تسخیری و بیش از ۲۰۰ پرونده معاضدتی و بیش از ۳۰۰۰ مشاوره رایگان داشتیم.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان بیان کرد : سامانه ۱۲۹ مشاوره حقوقی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی شده است که همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۰۰ اعضای مرکز پاسخگوی سوالات حقوقی مردم استان خواهند بود و جهت ارتباط می‌توانید در هر نقطه‌ای از استان با شماره گیری ۱۲۹ به مشاوره مرکز وکلا متصل شده و به صورت کاملا رایگان پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار