خیران سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰، بیش از ۷۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان به حوزه سلامت استان یزد کمک کردند.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 18 April 2022

 مسئول سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: خیران حوزه سلامت همواره با تامین بخشی از هزینه‌های طرح‌های عمرانی، احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری گر دانشگاه علوم پزشکی یزد، سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.

 

دکتر لطفی با اشاره به مشارکت خیران، موسسات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای عبور از بحران کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰، ۷۵ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۹۱ هزار و ۵۵۵ تومان به حوزه سلامت استان یزد کمک کردند که در توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات این بخش به کار گرفته شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته خیران بیش از ۷۰۶ میلیارد ریال در ساخت طرح‌های عمرانی و بیش از ۲۰۵ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال در تجهیزات مشارکت داشتند.


لطفی اظهار داشت: سال گذشته، هزار و ۱۷۶ خیر به حوزه سلامت استان یزد جذب شدند که از این تعداد ۶۱۲ خیر در بیمارستان‌ها و ۵۶۴ خیر در شبکه‌های بهداشتی – درمانی استان زمینه ساز رفع بسیاری از چالش‌های حوزه سلامت و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم استان بوده اند.

برچسب ها: مشارکت ، خیران ، کرونا ، سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار