نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: مدیران اجرایی در هر پست و مقامی که هستند با پیروی از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام‌خمینی (ره) به مردم مخلصانه خدمت کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ 02 June 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز پنجشنبه در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد افزود: حضرت امام‌خمینی (ره) برای خدا کار کرد و امروز همه ما باید با تبعیت از وی در مسیر خدمت به مردم و برای یاری دین خدا حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام‌خمینی(ره) با اشاره به اینکه عده‌ای در روز قیامت نابینا محشور می‌شوند ادامه داد: اینها کسانی هستند که آیات خدا را منکر شدند و برای آخرت خود توشه‌ای نفرستادند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه عده‌ای برای نگهبانی از اسلام و قرآن و کشور و ولایت کار می کنند گفت: این افراد در روز قیامت مورد عنایت ویژه خداوند متعال هستند زیرا اینها نگهبانان دین و احیاگران مکتب اهل‌بیت(ع) هستند.

ناصری با اشاره به خاطراتی از امام‌خمینی(ره) عنوان کرد: امام راحل (ره) همواره بر ارتباط با خدا و استفاده از فرصت جوانی برای عبادت خدا تاکید داشتند.

وی با اشاره به فضیلتی که سربازان کشور در لباس با درجات مختلف از کار و شغل خود می‌برند افزود: این درجه‌ای از کمال و حرکت در مسیر کمال دین است.

ناصری با اشاره به واقعه ۱۵ خرداد گفت: سخنرانی‌های امام در رابطه با مسائل مختلف بود و مردم را به مقابله با ظلم و ستم فرا می‌خواند و جرقه انقلاب از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ زده شد و از آن پس مبارزات شکل جدی‌تری به خود گرفت.

امام‌جمعه یزد با اشاره به مقاومت امام خمینی(ره) در برهه‌های مختلف مبارزات انقلاب به ویژه واقعه ۱۵ خرداد افزود: امام راحل همواره به یاران خود می‌فرمود که اگر برای من مقاومت می‌کنید به مقاومت ادامه ندهید اما اگر برای خدا انجام می‌دهید به راه خود ادامه دهید و در برابر ظلم و ستم مبارزه و در مبارزه مقاومت کنید.

وی یادآور شد: وقتی آمریکا احساس کرد که انقلاب در حال رشد و پا گرفتن است واقعه ۱۵ خرداد به وجود آمد اما این واقعه مهم نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

ناصری بر گرامیداشت این واقعه مهم تاکید کرد و گفت: ۱۵ خرداد یادآور مبارزه و مقاومت از یک سو و ظلم و ستم طاغوت به پشتوانه آمریکا از سوی دیگر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار