مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد، امیرحسین آرمین را بعنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 09 July 2022

 مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد با تقدیر از زحمات چندین ساله محمد آرمین پیشکسوت ورزش استان گفت: در این انتخابات امیرحسین آرمین تنها نامزد سکانداری هیات تنیس استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب ۲۰ رای برای چهار سال بعنوان رئیس جدید انتخاب شد، همچنین با رای گیری این مجمع نایب رئیس، خزانه دار، خبره ورزشی، ۲ عضو هیات رئیسه و بازرس هیات نیز انتخاب شدند.

وی گفت:خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته توسط محمد آرمین پیشکسوت ارزنده و با تجربه استان در هیات تنیس استان، روند روبه رشدی را شاهد بودیم که امیدواریم با ادامه این روند و برنامه‌ها و تلاش‌های بیشتر موفقیت‌های بیشتری را شاهد باشیم.

 

پورسلمان افزود: جامعه و خانواده تنیس استان باید بزرگتر و افزایش یابد و هرچه این رشته فراگیرتر شود و نفرات بیشتری در رشته تنیس فعالیت کنند، قطعا استعداد‌ها و قهرمانان بیشتری نیز شناسایی و پرورش پیدا می‌کنند.

 

وی بیان داشت: خوشبختانه آکادمی تنیس خوبی در یزد فعالیت دارد و با توجه به زیرساخت‌های موجود در یزد می‌توان با همکاری فدراسیون، رویداد‌های مختلفی را در رده‌های سنی مختلف برگزار و سطح کیفی تنیسور‌های یزدی را افزایش داد.

 

هاشمی اسکندری دبیر فدراسیون تنیس هم در این مجمع گفت: خوشبختانه هیات تنیس یزد بسیار فعال و عملکرد قابل قبولی داشته و زیرساخت و پتانسیل خوبی نیز در یزد وجود دارد و با حضور دکتر پورسلمان بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود از چهره‌های ورزشی هست و نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد، نوید روز‌های بسیار خوب برای تنیس در استان یزد خواهد بود.

 

محمد آرمین پیشکسوت ارزنده ورزش استان پیش از این ریاست هیات تنیس استان را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار