همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم پنجشنبه شب ۱۰۰ نفر از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان یزد تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 15 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی و فرهنگی که با حضور جمعی از مسئولان و بانوان شهر یزد برگزار شد یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و حضور فعال اقشار مختلف در جامعه، مطالبی بیان کرد.

زاهره سادات میرجعفری با تبریک دهه امامت و ولایت به اهمیت تحکیم بنیان خانواده و نقش بانوان و دختران در جامعه اسلامی و حضور در عرصه‌های مختلف نظام مطالبی ارائه و از تلاش و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های معرفتی و بصیرتی در استان قدردانی کرد .

وی اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی با بهره‌‍گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی کانون خانواده را نشانه رفته‌اند و باید برای خنثی کردن توطئه فرهنگی و اجتماعی آنها نسبت به برگزاری برنامه‌های مناسب مورد نیاز در مناطق مختلف اقدام بشود.

همچنین در این مراسم به مناسبت دهه امامت و ولایت چندین برنامه فرهنگی و هنری برای شرکت کنندگان اجرا شد و بانوان و دختران فعال عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی یزد و شهرستان‌ها با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند .

مشابه این مراسم همزمان در برخی از مناطق استان یزد با حضور دختران و مادران همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و جشن عید غدیرخم به نحو باشکوه و همراهی مردم و مسئولان برگزار شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد .

منبع: ايرنا
برچسب ها: تجلیل ، فرهنگی ، بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار