رئیس پلیس راهور استان یزد: در طرح موتوریار پس از تحویل کاور به راکب موتورسیکلت متخلف، وی به مدت ۲ ساعت به عنوان عامل کمکی پلیس راهور نسبت به اجرای امور ترافیکی اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 23 July 2022

 سرهنگ زارع، ضمن اشاره به طرح موتوریار پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: موتورسیکلت سواران به عنوان بخش مهمی از کاربران آسیب پذیر ترافیک محسوب می‌شوند که انتظام بخشی تردد و ساماندهی آنان در تقاطع‌ها و نقاط پرتردد موجب ارتقاء ایمنی عمومی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در راستای اصلاح رفتار‌های غلط ترافیکی، انضباط بخشی ترافیک، رعایت حقوق شهروندی و کاهش تلفات رانندگی؛ اجرای طرح کنترل عبور و مرور موتورسیکلت سواران در تقاطع‌ها با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی و بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های سایر سازمان‌های ذیربط ضروری است.


رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: از یک سو راکبین موتورسیکلت از قشر آسیب پذیر جامعه بوده و موتورسیکلت به عنوان وسیله ایاب و ذهاب و امرار معاش آنها است و از سوی دیگر بیشترین حوادث رانندگی برای این قشر از کاربران ترافیکی رخ می‌دهد.


زارع اضافه کرد: پلیس راهور یزد در نظر دارد با حمایت مقام قضایی، در اقدامی جدید طرح موتوریار پلیس را به عنوان مجازات جایگزین در جهت ترویج فرهنگ استفاده از موتورسیکلت و ارتقاء انضباط بخشی ترافیکی اجرا کند.


این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح در مرحله اول در ۳ نقطه از معابر پر تردد شهر یزد شروع خواهد شد خاطرنشان کرد: در طرح موتوریار پس از تحویل کاور به راکب موتورسیکلت متخلف، او به مدت ۲ ساعت به عنوان عامل کمکی پلیس راهور نسبت به اجرای امور ترافیکی اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار