فرمانده انتظامی اسفراین از افزایش 121 درصدی کشف مواد مخدر در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با همکاری و اطلاع رسانی مردم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 05 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ جاوید مهری روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این میزان کشفیات رو به افزایش است تا بستری امن برای خانواده ها و آینده جوانان جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه از توقیف هزار و 470 دستگاه موتور سیکلت متخلف در شش ماه نخست سال در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت 290دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شده و به پارکینگ انتقال یافته که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 18درصد افزایش داشته است.

مهری افزود: در شش ماه نخست امسال درصد تصادفات فوتی 27 درصد و تصادفات جرحی 12 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به رشد منفی سرقت های خشن همچون کیف قاپی در شهرستان گفت: در شش ماه نخست امسال 115سارق در شهرستان دستگیر شد.

مهری با اشاره به روند کاهش نزاع های جمعی در شهرستان افزود: نزاع های فردی به دلیل پایین آمدن آستانه تحمل مردم همچنان آمار بالایی در شهرستان و استان دارد.

وی با اشاره به گسترش استفاده افراد از فناوری های پیشرفته و فضای مجازی بر آگاهی بخشی و آموزش و آشنایی با شیوهای کلاهبرداری اینترنتی و تهدیدات سایبری به مردم تاکید کرد.

مهری از افزایش رفتارهای قانون مدرانه مردم دراین شهرستان خبر داد و افزود: پلیس نیز رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور به جای برخورد های سلبی تاکید دارد.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس گفت: در شش ماه نخست امسال 112هزار و 604 تماس به سامانه پلیس 100 انجام گرفته که پنج هزار 900 تماس عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان اسفراین گفت: 24 مدرسه،10مسجد و سه دانشگاه در هفته نیرو انتظامی از آموزش های این نهاد برخوردار و سه نشت تخصصی نیز با مردم این هفته برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار