استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این که جنس کارآفرینی در یزد از نوع کارآفرینی اجتماعی است، بر نقش دستگاه قضایی به عنوان عامل پیشبرنده حوزه اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 01 September 2022

«مهران فاطمی» امروز پنجشنبه دهم شهریورماه در دیدار رئیس قوه قضائیه با صنعتگران استان یزد اظهار کرد: استان یزد با ۳۶۰۰ واحد تولیدی، دارای رتبه‌هایی مانند استان چهارم صنعتی، رتبه دومی معدن و به نوعی استان اول کشور به لحاظ تنوع مواد معدنی و استانهای پیشتاز در حوزهای کاشی و سرامیک، فولاد و برخی بخشهای دیگر است.

وی افزود: خوشبختانه بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور در بهار ۱۴۰۱ متعلق به یزد شده است.

استاندار در ادامه جنس کارآفرینی در یزد را کارآفرینی اجتماعی خواند و گفت: صنعتگران همواره در فعالیتهایشان روح مددکاری به مردم را دنبال می کنند.

وی عنوان کرد: کارآفرینان و فعالان حوزه تولید استان با وجود تمام سختی‌های موجود در حوزه اقتصادی، کارنامه خوبی در بحث مشارکت توسعه‌ای دارند.

این مسئول اضافه کرد: دستگاه قضایی یزد با تشکیل منظم جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را برطرف کرده و عامل پیشبرنده حوزه اقتصادی استان و کشور بوده است.

فاطمی حمایت از فضای کسب و کار اقتصادی را لازمه احساس مسئولیت تمام عناصر مدیریتی دانست و در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به این که مجموعه صنعتگران و تولیدکنندکان استان به شدت مددکار حوزه اجتماعی استان هستند، این نشست بهبود فضای کسب و کار در استان را رقم بزند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار