مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در رشته معارف (مفاهیم) با حضور بیش از 21 هزار شرکت‌کننده در 40 پایگاه در خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 10 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام حجت‌گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: آزمون سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته معارف (مفاهیم) با حضور 21632 شرکت‌کننده در 40 پایگاه در خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در مشهد در مؤسسه جامعه الحسین و با حضور 1500 نفر از متسابقین برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه این مسابقات در مراکز شهرستان‌ها و در برخی مراکز بخش‌ها و مراکز دهستان‌های پرجمعیت برگزار شد، خاطرنشان کرد: حائزین نمره 80 در آزمون شهرستانی و حائزین نمره 95 در آزمون مقدماتی به مرحله استانی راه خواهند یافت.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش مقدماتی و شهرستانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: منبع آزمون مرحله مقدماتی تفسیر سوره‌های انفال برگزیده از تفسیر نمونه و منبع آزمون مرحله شهرستان اصل تفسیر نمونه این دو سوره است.

وی تأکید کرد: تفسیر برگزیده به اهتمام معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه و چاپ شده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی درباره بیشترین شرکت‌کنندگان خراسان رضوی در این رشته از مسابقات، گفت: شهرستان‌های سبزوار با 2 هزار و 946 نفر، چناران با 2 هزار و 858 نفر، طرقبه با 2 هزار و 594 نفر و شهرستان درگز با 2104 نفر بیشترین شرکت ‌کنندگان را در این مسابقات داشتند.

گنابادی‌نژاد گفت: آزمون مرحله استانی این دوره از مسابقات نیمه دوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار