مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: گلف از رشته‌های جذاب است که در استان با توجه به زیرساخت‌های موجود باید در راستای توسعه و همگانی کردن آن تلاش شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 09 April 2023

علیرضا پورسلمان در مجمع انتخاباتی هیات گلف یزد افزود: تاکنون کارهای بسیار خوبی در ارتباط با گلف در استان صورت گرفته ولی باید برای شناخته شدن این رشته بیش از گذشته قدم‌های مثبتی برداشته شود.

وی با قدردانی از همه فعالان ورزش یزد و هیات‌های مختلف به خصوص رشته گلف بیان کرد: باید ضمن ادامه دادن این مسیر با همکاری فعالان و علاقه مندان گلف در استان در راستای جذب افراد مستعد و قهرمان پروری نیز گام برداشته شود.

این مسئول به اهمیت جذب علاقه مندان و گسترش گلف در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این رشته بیش از پیش با تلاش و برنامه‌ریزی توسعه یابد و از همه افرادی که برای توسعه ورزش و همگانی کردن رشته‌های مختلف تلاش دارند قدردانی می‌شود.

در این مجمع سعیده عزیزی تنها نامزد سکانداری هیات گلف استان بود پس از رای گیری با کسب ۱۵ رای از این تعداد آراء ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

همچنین با انجام رای گیری، حمیدرضا پورسلمان به عنوان نایب رئیس، حامد هزارپیشه به عنوان خزانه دار، مهدیه‌السادات حسینی مطلق، ناصر دهقانی و حامد زارع به عنوان عضو هیات رئیسه و علی چراغی نیک به عنوان بازرس قانونی این هیات انتخاب شدند.

گلف از جمله ورزش‌ها و بازی‌ در فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به‌وسیله چوب‌های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‌اندازند.

به طور کلی این ورزش، پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به‌وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار