کد خبر: ۱۱۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ 16 April 2023

هزار و ۹۲۸ شغل در سال ۱۴۰۱ در رامسر ایجاد شد

بر اساس این گزارش ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته توسط دولت در رامسر اعطا شد 

در زمینه عمرانی توسط بودجه کشور و درآمد های داخلی ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد‌‌

دو ایستگاه هوایی مسافر بری و باربری در فرودگاه بین المللی شهدای رامسر ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرود عشوریان در جلسه شورای اداری که شامگاه امروز در دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر برگزار شد، با بیان اینکه بهار معنویت مقدمه ای برای بهار بشریت و خدمتگزاری باشد، گفت: سه نگاه مادی گرایانه، انسان دوستانه و خداباورانه برای خدمت و رفاه مخلوقات خداوند است و ما امانت دار این خدمت هستیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ به فرمایش مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نام گرفته که با توجه به شاخصه سال جاری، ادارات باید غنی تر وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نسبت به مشکلات مردم گره گشایی کرده و مبادا قفل کننده امور و کارها باشند و باید تسهیل کننده باشند، تصریح کرد: برای موفقیت کشور کمک کنیم و افکار خوب و دل پاک برای عزت ایران اسلامی سرلوحه باشد.

عشوریان با اشاره به اینکه بهترین شیوه تکریم ارباب رجوع ارائه خدمت بدون منت است، گفت: از همراهی مردم شریف و فرهیخته رامسر و انسجام مدیران تشکر میکنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر افزود: رویدادهای فرهنگی، علمی، ورزشی و مذهبی توسط اندیشه های پاک مردم اجرا شد و تا رسیدن به ایده آل گامهای بلندی باید برداشته شود.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ فراتر از صد در صد اشتغال انجام و ۱۲۴ درصد به تعهدات عمل شد و هزار و ۹۲۸ شغل ایجاد و بیش از ۸۰ میلیارد تومان وام تسهیلات اشتغالزایی توسط دولت اعطا شد.

عشوریان گفت: شهرستان رامسر بیشترین مدیران کل را به خود دید و رتبه یک مدیران کل در سفر به رامسر را دارد و از برخی مدیران کل بعلت عدم حضور گله مند هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مردمی سازی اقتصاد و امورات جامعه از اهداف دولت است و دولت شبانه روزی بطور مستضعف محور برای حل مشکلات جامعه پا به کار است.

وی افزود: در زمینه عمرانی توسط بودجه کشور و درآمد های داخلی ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد‌‌.

عشوریان با بیان اینکه جراحی بزرگ اقتصادی با حذف ارز ترجیحی در اقتصاد رقم خورد، گفت: در شهرستان رامسر مصوبه هیئت وزیران برای شهر دالخانی و مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر تصویب شد.

وی تصریح کرد: دو ایستگاه هوایی مسافر بری و باربری در فرودگاه بین المللی شهدای رامسر ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه غفلت، عدم آگاهی و عدم مطالعه خوب در زمینه تخصصی سبب اجحاف در حق مردم خواهد شد، افزود: سرعت، دقت و همت را با اتحاد و خوش فکری و پاکی دل افزایش دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ بند به بند مطالعه شود و باید با آگاهی در جایگاه خود بتازیم و برای وصول حق مردم تلاش کنیم.

وی افزود: در مواقع بحرانی که مردم آسیب می‌بینند بناها، راه‌ها و تاسیسات ثبت سامانه بحران شود.

عشوریان یادآور شد: استاندار مازندران از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره برداری و ۳۵ محور برای توسعه در استان مازندران پیش بینی کردند که چراغ راه توسعه استان مازندران برای توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت های از دست رفته استفاده بهینه شود، گفت: به اقدام ملی مسکن توجه ویژه شود و در این زمینه بیش از هزار نفر تایید نهایی شدند که تعهد دولت برای رفاه ملت است تا آرامش و آسایش را با تلاش و پیگیری به خانواده ها هدیه کنیم.

عشوریان افزود: برنامه سال ۱۴۰۲ با توجه به بودجه و اولویت ها تدوین شود و در بانک ها منابع و مصارف سهم شهرستان رامسر ادا شود.

وی تاکید کرد: دستورالعمل حجاب و عفاف از جانب وزارت کشور ارسال شد و بند به بند آن مطالعه و اجرا شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با عنوان اینکه دولت و حکومت اسلامی بوده و رأفت آن زبانزد عام و خاص است، تصریح کرد: در اغتشاشات رهبر معظم انقلاب عفو عمومی را بدون پرونده سازی اعلام کرد.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت: انتخابات پرشور و با نشاط با مشارکت حداکثری مردم و دلداده حکومت و نظام باید با صلابت و سلامت و حضور حداکثری با خوش خدمتی به مردم مهیا شود و امیدوار کردن مردم با ارائه خدمت و مهربانی و دست پر و حاکی از قوانین، اطلاعات و کسب اعتبارات از فرادست ها مهیا شود.

عشوریان افزود: برای خدمت به مردم نعمتی که به لطف خدا و اعتماد نظام برای ما مهیا شده است؛ جهاد تبیین را از یاد نبریم و امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گیرد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار