میزان افزایش شهریه در سال تحصیلی آینده مشخص شده و بزودی به مدارس و مراکز غیر دولتی ابلاغ می شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 26 April 2023

به گزارش تابناک رضوی ، محمد طیبی کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی گفت : شهریه ها بر اساس معیارهای مشخصی تعیینمی شود و کیفیت سنجی یکی از مهمترین آنهاست که در مدارس و مراکز با ید رعایت شود.

وی افزود : شهریه مدارس شامل دوبخش می باشد که شهریه ثابت شامل فوق برنامه درسی است وباید صرفا براساس درس ملی تنظیم شود و شهریه مکمل به صورت کاملا اختیاری و باید مدارس فرصت برگزاری آن را داشته باشند و نمی توانند از ساعت درسی دانش آموزان برای مکمل استفاده کنند ، مکمل باید بعد از ساعت درسی و یا روزهای پنج شنبه برگزار شود.

طیبی خاطرنشان کرد: با توجه به این که قبلا شیوه نامه مکمل غیر درسی به ادارات و واحدهای آموزشی ارسال شده ،همکاران باید به این موضوع توجه داشته باشند. در غیر این صورت مصداق کم فروشی است و از سوی دستگاه های نظارتی قابلیت پیگیری را دارد و مسئولیت خسارت های احتمالی متوجه خود موسسان می باشد.
دبیر شورای نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: واحد های آموزشی به لحاظ پیشگیری از خسارت های احتمالی نسبت به رفع موانع تعیین شهریه در اسرع وقت اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت شهریه سال تحصیلی جدید و ثبت نام خارج از ظرفیت بسیاری از فرایندهای اداری از جمله دفتر آمار و دفتر امتحانات قابل پیگیری نمی باشد .
وی افزود: ثبت اطلاعات لازم باید کاملا واقعی باشد و در صورت ثبت اطلاعات مغایر با دستورالعمل ها ی لازم عودت شهریه پیشنهادی را به همراه دارد.
وی گفت: همکارانی که در مدارس غیر دولتی فعالیت دارند دارای پنل شخصی می باشند و میزان حق التدریس را خود همکار باید در پنل شخصی تایید کند ؛ لذا از تایید آن توسط افراد دیگر خودداری کنند.
طیبی گفت: داشتن اطلاعات کافی در هنگام ثبت نام دانش آموزان حق اولیاست و داشتن پوستر شهریه که توسط اداره مربوطه تایید شده باشد به نحوی که در معرض دید آنها باشد ضروری است و می توانند با مراجعه به آدرس https://mosharekatha.ir/home/estelamShahriye
نسبت به استعلام شهریه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار