استاندار یزد در پیامی به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی (نهم اردیبهشت ماه) یادآور شد: یکی از مهمترین کانون‌های تبلور مشارکت عمومی در عرصه مدیریت شهری و روستایی، شوراهای اسلامی هستند که بستر این مشارکت را فراهم آورده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 29 April 2023

در بخشی از پیام مهران فاطمی که به منظور بزرگداشت روز ملی شورهای اسلامی نگارش شده است، اظهار کرد:  مردم با انتخاب نمایندگانی در این شوراها، عملا وکلای خویش را برای کمک به تسریع در روند رشد و پیشرفت این مرز و بوم تعیین نموده و تاثیرگذاری و نقش آفرینی خویش را در عرصه های مدیریت شهری و روستائی به منصه ظهور می رسانند.

وی در این پیام افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا، همواره یکی از کلیدی ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی جامعه است و هر چه اعضای این شوراها با قانونمندی، تخصص، وقت گذاری و سخت‌ کوشی و پرهیز از تعصبات محله ای با دلسوزی به ایفای نقش خویش بپردازند به وظیفه نمایندگی خویش به درستی عمل کرده اند.

استاندار یزد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان دارالعباده و دارالعلم یزد همواره از شوراهای موفق، متین و مردم مدار بوده و خدمات موثری را در تسهیل روند آبادانی این سامان ارائه کرده اند که حقیقتا شایسته قدردانی و تکریم است.

فاطمی با گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی شوراهای اسلامی، این مناسبت ارزشمند را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران بر آمده از این شوراها تبریک گفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار