استاندار یزد با بیان اینکه توسعه صادرات از اولویت‌های مهم استان یزد است گفت: رسیدن به اقدامات عملیاتی و راهگشا در این حوزه حتما جزو اولویت‌های اول استان است.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 13 May 2023

مهران فاطمی با اشاره به اینکه حوزه صادرات یکی از حوزه‌های بسیار مهمی است که امسال در شعار سال هم به آن تاکید شده، اظهار داشت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نام گرفته و همه وظیفه داریم در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بحث صادرات در برنامه‌های ابلاغی دولت به استان‌ها به صورت ویژه دیده شده گفت: استان یزد به صورت خاص روی این موضوع تمرکز خواهد کرد و به سمت رشد صادرات حرکت می‌کنیم.

فاطمی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های ما حول محور این موضوع و رسیدن به اقدامات عملیاتی و راهگشا حتما جزو اولویت های اول استان است.

استاندار یزد گفت: لازم است که تمامی مدیران و مسئولان استان که در این حوزه مسئولیت دارند با تمام توان در راستای محقق شدن این موضوع تلاش کنند و با برنامه ریزی مناسب به این سمت حرکت کنیم.

فاطمی ادامه داد: یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های تولیدی دارد و کالاهای با کیفیت مناسبی توسط تولیدکنندگان یزدی تولید می‌شود که قابلیت‌های بالایی برای صادرات دارند و در حال حاضر هم اقلام تولیدی استان به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار