پدر یکی از کودکان حادثه دیده پارک شادی یزد که به دلیل سقوط از ترن هوایی مصدوم و در بیمارستان بستری شده، از بی توجهی مسئولان مدیریت شهری گلایه کرد و سازمان سیماو منظر شهرداری هم در این خصوص جوابیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 18 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در پی انتشار خبرگلایه پدر یکی از مصدومان حادثه سقوط دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی پارک شادی یزد، که مدعی شده بعد از وقوع این حادثه آن طور که باید به فرزندشان رسیدگی نشده است، روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با صدور پیامی اعلام کرد: باتوجه به وقوع حادثه قطارکودک پارک شهر شادی و مصدومیت این کودک‌، به آگاهی مردم یزد می‌رساند از ساعات اولیه وقوع حادثه و اعزام نامبرده به بیمارستان در مورخ ۲۲ دیماه امسال، مدیر پارک شهر شادی به عنوان نماینده سازمان و شهردار یزد، در تمامی مراحل بستری و طول درمان در بیمارستان حضورداشته است.

در ادامه این جوابیه آمده است: تا به امروز چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری مراحل ترخیص با هزینه مربوطه در حال انجام است.

پدر وانیا شایستگی در گلایه خود مطرح کرده: دختر من چند روز است که به خاطر خونریزی کبد و سوراخ شدن ریه در ICU بیمارستان بستری است.

وی افزود: از شب حادثه پارک شادی تا الان به غیر از رئیس پارک که گفت متاسف هستم و اداره استاندارد که فردای آن روز گفت متاسف هستم وسیله استاندارد بوده، هیچ کس نه شهردار و نه استاندار و نه شورای شهر برای دلجویی و دلداری به ما و این طفل معصوم سر نزده.

پدر دختر حادثه دیده در پارک شادی یزد گفت: دختر سالمم الان روی تخت بیمارستان افتاده و بدنشو سوراخ کردن ولی یک نفر به این طفل معصوم سر نزد، لطفاً صدای ما باشید اگر طرفدار حق هستید.

روابط عمومی سیما و منظر در پایان جوابیه خود خاطرنشان کرد: مسئولین شهری برخورد لازم می‌دانند تا بهبودی کامل کودک در کنار خانواده وی حضور داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار