مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: شهید «سجاد امیری» با رشادت‌های خود در مقابله با دشمنان وطن، اسوه جوانمردی و رشادت شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 13 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شمس الله جلیلیان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سجاد امیری اظهار کرد: جوانمردی، فتوت، رشادت، از خودگذشتگی، خدمت به مردم، تواضع و جوانمردی از روحیات شهید «سجاد امیری» بود.

وی افزود: شهید سجاد امیری مدافع حرم حضرت زینب (س) بود و در هر میدانی لباس رزم می‌پوشید، در ایام کرونا، دفاع از حرم و اغتشاشات ایستادگی کرد و در نهایت مقابل اشراری که آرامش ملت را هدف قرار دادند، ایستاد و شهید شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: او جان خود را با اخلاص فدا کرد تا ما امنیت داشته باشیم.

وی با اشاره به کلام مادر شهید که گفت: شش فرزندم فدای رهبر و امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: این خانواده مایه مباهات هستند و باید به آن‌ها بابت داشتن چنین فرزندی تبریک گفت.

جلیلیان گفت: بخشی از این مصیبت بر دوش خواهران شهید است، اما زینب وار در مقابل این مصیبت ایستادند و برادرشان در راه امام حسین (ع) به شهادت رسیده است.

وی عنوان کرد: از همه مردم و امت ولایت مدار که برای تجدید پیمان با راه شهدا و بیعت با ولایت در مراسم تشییع شهید شرکت کردند قدردانی می‌کنیم.

جلیلیان تاکید کرد: شهید «سجاد امیری» به آرزوی خود رسید و همانطور که جند روز پیش از شهادت به برادرش عرض کرده بود «مرا در کنار مزار شهید نوروزی به خاک بسپارید» امروز به خاک سپرده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار