رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه گفت: نماینده یونیسف به منظور نیازسنجی مدارس استثنایی کرمانشاه، از این مدارس بازدید به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 19 June 2023

علی محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، صندوق کودکان ملل متحد حمایت‌های مادی و معنوی از این سازمان به عمل می‌آورد.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب توسعه توانبخشی و مشاوره، کاردرمانی و خدمات است که به آموزش و پرورش استثنایی و کودکان کم توان ذهنی و اوتیسم می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز (دوشنبه) نماینده سازمان یونیسف برای رصد این ابزار‌های موجود که به عنوان ابزار کار در مسیر سنجش استفاده می‌شوند در کرمانشاه حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی فضا، تجهیزات و امکانات این مراکز و پیگیری و راستی آزمایی کمک‌های گذشته و نیاز سنجی و امکان سنجی کمک‌های بعدی هم هدف دیگر این بازدید است.

محمد بیگی تاکید کرد: این کمک‌ها بیشتر در قالب طرح‌های آموزشی و در مسیر توسعه و تجهیز مدارس استتنایی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای ۶٨ مدرسه استثنایی با ضمائم و ٢۵ مرکز سنجش، آموزش و توانبخشی است، گفت: یک هزار و ۶٠٠ دانش‌آموز استثنایی در مدارس استان کرمانشاه تحصیل می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تشریح کرد: از مجموع دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی استان کرمانشاه، یک هزار نفر پسر و ۶٠٠ نفر دختر هستند که ٨۵٠ نفر در شهر کرمانشاه تحصیل می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار