معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت ۴۸ پایگاه اسکان تابستانه فرهنگیان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 19 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشکاه خبرنگاران جوان فردین یاوری معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه تعداد ۲۵۸ کلاس درس در قالب ۳۴ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از هزار و دویست نفر در شبانه روز آماده شده است.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: تعداد ۱۴ مهمانسرا و مرکز رفاهی نیز در استان برای اسکان مسافران و میهمانان تابستانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در استان ۲۰ پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده که از ۲۸ خرداد تا ۱۵ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی است.

یاوری تصریح کرد: مدارس تحت پوشش به چهار دسته شامل ویژه، گروه الف، گروه ب و گروه ج تقسیم می‌شوند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۷۱ نفر روز در تعطیلات تابستان در مدارس و مراکز رفاهی استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: ستاد مرکزی اسکان مهمانان تابستانی در شهر کرمانشاه مرکز فرهنگی و آموزشی فرهنگیان واقع در بلوار شهید بهشتی پایین‌تر از سه راه ۲۲ بهمن واقع شده است.

یاوری گفت: پذیرش همکاران فرهنگی با کارت شناسایی معتبر با معرفی نامه عکسدار امکان‌پذیر است و همراه داشتن شناسنامه کلیه همراهان الزامی است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدت‌زمان اسکان مهمانان در مدارس ۳ روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تائید پایگاه‌ها اسکان این مدت قابل تمدید است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار