مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی با بیان اینکه در ایام محرم و در جهت بهره‌مندی هیئت‌های مذهبی سهمیه‌های گوشت قرمز و گوشت مرغ برای استان‌ها درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: هماهنگی‌های مربوط به ایام محرم دیده شده است و در همین خصوص سهمیه گوشت قرمز و گوشت مرغ از تهران به استان‌های مختلف داده شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 13 October 2015
سیداحمد دل‌قندی با بیان اینکه سهمیه گوشت گوساله منجمد وارداتی اختصاص یافته به استان خراسان رضوی برای هیئت‌های مذهبی ٢۴٧تن است، تصریح کرد: قیمت‌های گوشت گوساله و مرغ به صورت مصوب برای هیئت‌ها درنظر گرفته شده است که در همین خصوص هر کیلو گوشت گوساله قطعه ران ٢٣هزار تومان و قطعه سردست و گردن نیز ٢٠هزار ۵٠٠ تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین ٢هزار ٣۴٠ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ١٠٠ تومان سهمیه استان خراسان رضوی است که هیئت‌ها می‌توانند با هماهنگی‌هایی که صورت می‌دهند این گوشت‌ها را پشتیبانی و از امور دام استان تحویل بگیرند.

همچنین رئیس شورای هیئت‌های خراسان رضوی با بیان اینکه به‌طور معمول در ماه محرم ارزاق عمومی به دلیل اینکه تنظیم بازار حفظ شود در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد، گفت: هر سال در همین خصوص این اقدام انجام می‌گرفته است و امسال نیز این ارزاق در اختیار هیئت‌ها قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین صباغیان با اشاره به اینکه قیمت ارزاقی که در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد با بازار تفاوت آنچنانی ندارد و البته کیفیت مطلوبی هم این ارزاق ندارند، تصریح کرد: البته این‌کار که برای هیئت‌های مذهبی سهمیه‌هایی در نظر گرفته می‌شود اقدام خوبی است.

وی با اشاره به اینکه ارزاق عمومی در اختیار همه هیئت‌‌های ثبت شده و نشده قرار خواهد گرفت، ادامه داد: ارزاق تعادلی برای هیئت‌های خانگی و استانی و غیراستانی نیز قرار خواهد گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار