مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : ۱۰۷ مرغ فروشی کرمانشاه امسال تعزیراتی شدند و به دلیل تخلف برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 05 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشکاه خبرنگاران جوان قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به حساسیت موضوع قیمت مرغ به عنوان یکی از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، گفت : نظارت بر بازار مرغ به صورت مستمر انجام می‌شود و تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و ... در قالب گشت‌های مشترک در رصد بازار مرغ مشارکت دارد.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار مرغ صرفا به واحد‌های صنفی عرضه مرغ محدود نیست و بر کشتارگاه‌ها نیز نظارت صورت گرفته است.

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۰۷ واحد مرغ فروشی متخلف کرمانشاه پرونده تشکیل شده، عنوان کرد: میزان جریمه در نظر گرفته شده برای این واحد‌ها بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.

شاهی از تداوم نظارت بر عرضه مرغ در بازار کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: به واحد‌های صنفی اجازه داده شده که مرغ را تا کیلویی ۷۸ هزار و ۵۰۰ هزار تومان بفروشند.

وی از تشکیل پرونده تخلف برای مرغ فروشی‌هایی خبر داد که حداکثر قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده را رعایت نکنند و عنوان کرد: از مردم هم تقاضا داریم هرگونه گرانفروشی را با تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، رصد صفر تا ۱۰۰ چرخه تولید و توزیع مرغ در کرمانشاه انجام می‌شود که هدف اصلی آن تامین مرغ با قیمت مناسب برای مردم و جلوگیری از تخلف و التهاب در بازار است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار