مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیشتر مسافرین مقیم مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از استان‌های جنوبی کشور هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 09 July 2023

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: امسال هم مانند سنوات گذشته فعالیت ستاد اسکان استان کرمانشاه از ٢٨ خرداد آغاز شده و تا ١۵ شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: در مدارس استان کرمانشاه پذیرای همکاران فرهنگی و غیر فرهنگیانی که با مراکز ما آشنایی دارند هستیم و می‌توانند با کارت شناسایی معتبر و معرفی‌نامه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ١۴ مهمانسرا و مرکز رفاهی و حدود ٣۴ پایگاه در مدارس استان کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به مسافرین هستند.

وی گفت: مجموع کلاس‌هایی که در چهار رده ویژه، الف، ب و ج در استان کرمانشاه به منظور پذیرایی از مهمانان آماده سازی شده ٢۵٨ کلاس درس است.

این مسئول خاطرنشان کرد: عمده سفر‌های تابستانی از ٢٨ خرداد ماه به کرمانشاه در روز‌های پایانی هفته و یا روز‌های تعطیل رسمی بوده است.

وی مدت‌زمان استقرار در مراکز آموزش و پرورش استان کرمانشاه را هنگام پیک مسافر حداکثر سه روز عنوان کرد و افزود: این مدت زمان در موقعیت‌های دیگر قابل تمدید است.

وی اضافه کرد: عمده مسافرانی که به کرمانشاه برای اسکان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سفر می‌کنند از استان‌های جنوبی بوده و عمدتا شهر کرمانشاه و یا مناطق ییلاقی از جمله اورامانات را انتخاب می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار