معاون اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک هرمزگان- معاون اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تربیت نیروی کار ماهر در دستورکار قرار دارد
کد خبر: ۱۱۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 10 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه نشست شورای مهارت استان هرمزگان، اظهارداشت: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بسیاری در سطح استان هرمزگان در حال اجرا است که نیاز به تامین نیروی انسانی متخصص و ماهر دارند و بر همین اساس دستگاه‌های مرتبط با این حوزه در برنامه‌ریزی مدون تلاش می‌کنند نیروی انسانی مورد نياز برای توسعه صنعتی استان را تربیت کنند.

وی با تاکید بر لزوم مهارت‌محور شدن آموزش در استان، افزود: با توجه به امکاناتی که در استان وجود دارد تلاش داریم نیروهای مورد نیاز واحدهای صنعتی را آموزش دهیم و برای تحقق این مهم شیوه‌های مختلفی نیز در دستورکار قرار گرفته است.
معاون اقتصادی استانداري هرمزگان، تصریح‌کرد: طرح اوقات فراغت در بستر سامانه‌ای جامع در حال اجرا است و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات خود را در این سامانه‌ها بارگذاری کنند.

شهرزاد بیان‌کرد: برای تربیت نیروی انسانی ماهر طرح نخلستان و طرح كهاد با مشارکت بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و مراکز دانشگاهی در حال اجرا است ضمن اینکه مراکز آموزش جوارکارگاهی نیز در این راستا خدمات آموزش مهارت به افراد ارائه می‌کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: با مجموع این برنامه‌ها امسال سعی خواهیم کرد، بخشی از نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی را تامین کنیم تا فرصت‌های شغلی نیز از استان خارج نشود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار