به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان انجام پذیرفت
کد خبر: ۱۱۱۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 18 July 2023

نشست فرماندار با اعضای شورای نگهبان شهرستان رودسرنشست فرماندار با اعضای شورای نگهبان شهرستان رودسر

فرماندار رودسر، شورای نگهبان قانون اساسی حافظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ محمدرضا شهابزاده فرماندار شهرستان رودسر عصر سه شنبه به مناسبت ۲۶مرداد سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی و در جمع اعضای شورای نگهبان این شهرستان، از این شورا به عنوان مولود بزرگ انقلاب یاد کرد که همواره توانسته از اسلامیت و مشروعیت نظام به خوبی حفظ و صیانت نماید.
شهابزاده با اشاره به اینکه این نهاد در طی این مدت خدمات مثبت و ارزشمند از خود بر جای گذاشته بر لزوم حمایت از این جایگاه رفیع تاکید کرد.
وی از شورای نگهبان به عنوان یکی از حلقه های مفقوده در تاریخ معاصر کشور ذکر و اظهار کرد: آنچه که تاکنون توانسته این نظام را مصونیت بخشی دهد همین شورای نگهبان است که دشمنان اسلام توطیه های زیادی بر علیه این نهاد از زمان شکل گیری تاکنون به راه انداخته اند.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خطرات زیادی این نظام را تهدید می‌کند تصریح کرد: برخی از این خطرات را خداوند عنایت و حل می کند.
وی نمونه بارز آن را به دیدار خود با مدیر کل هواشناسی استان گیلان اشاره و گفت: واقعا ما نمی دانیم چطوری سپاسگزار حضرت حق باشیم، یکی از دغدغه های وحشتناک امسال بحث کم آبی آب کشاورزی بود.
شهابزاده ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود اگر این بارندگی رخ نمی داد از این نارضایتی کشاورزان سو استفاده و آن قضیه اغتشاشات سال ۱۴۰۱ را به این موضوع تعمیم بدهد اما عنایت خداوند بود که به اهداف شومشان نرسند.
به گفته وی، بارش اخیر هم مشکل آب کشاورزی را حل کرد و هم اینکه بیش از ۲۵۰هزار متر مکعب آب پشت سد سفید رود ذخیره شد.
فرماندار رودسر اضافه کرد: اینکه چطور شکر گذار خدا باشیم متوجه می شویم اینها دعاهایی است که این نظام را بیمه می کند و افرادی هستند پیش خدا آبرو دارند، دست هایی که حضرت آقا هر شب به سوی آسمان بلند می کند خداوند بدون جواب بر نمی گرداند.
فرماندار رودسر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال برنامه ریزی و چالش هایی در این زمینه است بیان کرد: باید تلاش کنیم دچار غفلت نشویم و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار