رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به وقوع حریق در کارخانه تولید گرانول در شهرک صنعتی یزد، از مهار این آتش سوزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 19 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سعید پاک سرشت با اشاره به اینکه در ساعت 4 و یک دقیقه صبح وقوع یک حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری یزد اعلام شد اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم‌های عملیاتی آتش نشانی یزد به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه این حادثه مربوط به آتش سوزی در یک کارخانه تولید گرانول بوده گفت: با توجه به حجم آتش، هفت خودرو سنگین به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی اعزام شده از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد مربوط به ایستگاه‌های 1، 4، 5، 8، 10، 11 و 12 سازمان آتش نشانی بودند. 

پاک سرشت ادامه داد: متاسفانه از زمان شروع حادثه تا زمان گزارش به سامانه 125 فاصله قابل توجهی گذشته بود و به همین دلیل به محض رسیدن نیروهای آتش نشانی مشاهده شد که سقف سوله به دلیل وجود حرارت بسیار بالا ریزش کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: حجم آتش در این حادثه بسیار زیاد بود و آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل اقدام به انجام عملیات اطفا کردند و در نهایت پس از 4 ساعت عملیات سنگین موفق به مهار کامل آتش شدند.

وی یکی از مهمترین مسائل در کاهش خسارات ناشی از آتش سوزی و حوادث مختلف دیگر را زمان اعلام حادثه دانست و گفت: در صورتی که این حادثه زودتر به آتش نشانی یزد گزارش می‌شد، خسارت به وجود آمده بسیار کمتر بود.

پاک سرشت تصریح کرد: سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان است و به محض اعلام گزارش وقوع حادثه، تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار