باهدف تقویت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ۷۰۰ نفر از دانش آموزان بانیازهای ویژه، در قالب کاروان زیارت اولی‌ها به اردوی یک روزه مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 22 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، علی‌ رضازاده با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، اظهار کرد: باهدف تقویت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ۷۰۰ نفر از دانش آموزان بانیازهای ویژه، در قالب کاروان زیارت اولی‌ها به اردوی یک روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

رضازاده گفت: اردو‌های زیارتی با هدف بهره گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌ افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین اردوی زیارتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت، در بهمن سال گذشته و با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، افزود: در این اردو میزبان ۷۰۰ دانش آموز با نیاز ویژه از حدود ۲۰ شهرستان و ۳۰ مدرسه هستیم .

معاون آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان اینکه این سفر با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد برکت آستان قدس رضوی و حوزه فرهنگی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شده است، تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر استان که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) پیدا نکرده بودند، به این سفر معنوی اعزام و از برنامه‌های فرهنگی و هنری حرم رضوی بهره مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار