مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری سمینار تخصصی «نوانگار» با موضوع افکارسنجی در روابط عمومی در استان خبر داد و گفت: بنا به تاکیدات استاندار ایلام این گونه دوره‌ها برای مدیران وکارشناسان در آینده نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 06 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌اله پارسی با بیان اینکه این سمینار در ۱۱ مرداد، در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار توانمندسازی و ارتقای سطح دانش رسانه‌ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بوده که ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در این سمینار گواهینامه معتبر آموزشی اعطاء می‌شود، گفت: این برنامه با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، روابط عمومی استانداری ایلام و دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام برگزار شد.

پارسی با بیان اینکه این سمینار با حضور دکتر محمد عاملی و دکتر عزت‌اله پوریان از اساتید مجرب حوزه روابط عمومی و با سرفصل‌های تاریخچه شکل‌گیری افکار عمومی و نسبت آن با علوم اجتماعی نوین و روابط عمومی حرفه‌ای برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با استقبال بیشتر مدیران و کارشناسان روابط عمومی این سمینار با سرفصل‌های مختلف برگزار شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار