رئیس فدراسیون والیبال گفت: یکی از معتبرترین مسابقات آسیایی در ارومیه برگزار می شود؛ چرا که ارومیه ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه ورزش و زیرساختها دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶ 09 August 2023

محمد رضا داور زنی ۱۷ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی استانی مستعد در والیبال است و در ترکیب تیم ملی فعلی بسیاری از ملی پوشان اهل این استان هستند و والیبال با گوشت و پوست این مردم عجین شده است.

وی با اشاره به اینکه خودمان را برای کسب سهمیه و سومین حضور در المپیک فرانسه آماده می کنیم، تصریح کرد: تیم ملی در بهترین حالت و بدون حاشیه در حال آمادگی برای مسابقات آسیایی است.

داور زنی خاطر نشان کرد: به والیبال به عنوان تنها یک مسابقه ورزشی نگاه نمی کنیم، بلکه میدانی برای نشان دادن هویت ملی، عزت ملی و توانمندی خود می دانیم لذا رسانه های دنیا نمی تواند ما را سانسور کنند.

رئیس فدراسیون والیبال یاد آور شد: تیم هایی همچون تیم کره جنوبی، چین ،ژاپن و چین تایپه با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت می کنند.

داورزنی ادامه داد: این مسابقات در رنکینگ جهانی ما تاثیر دارد و امیدواریم با حضور پرشور تماشاگران شاهد برگزاری بهتر این مسابقات باشیم.

وی با اشاره به حاشیه سازی کاپیتان تیم ملی در روز گذشته افزود: سخنان و پخش فیلم توسط کاپیتان تیم در آستانه مسابقات کاری غیر حرفه ای بود لذا به سرپرست تیم تذکر داده شد؛ چرا که اگر مشکلی هم وجود دارد باید خارج از فضای مجازی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا حضور بانوان بعنوان تماشاگر بلامانع است، خاطر نشان کرد: در ۴رده سنی بانوان والیبالیست فعالیت دارند اما در ارومیه در حوزه والیبال بانوان کم کاری شده که باید جبران شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار