استاندار سمنان گفت: ارتباط بین دانشگاه و صنعت در استان سمنان باید بیش از پیش تقویت شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 11 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: از اساتید و دانشجویان فهیم استان سمنان به واسطه بصیرت و آگاهی‌ای که در مواجهه با تنش‌ها و اغتشاشات سال گذشته داشته و با این مقوله همراهی نداشتند، تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت‌گرفته، رضایت‌مندی مطلوبی در حوزه امور مرتبط با دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان وجود دارد که امری بسیار حائز اهمیت است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بستر دانشگاهی موجود در استان سمنان و جامعه هدف گسترده دانشجویان در این استان فرصتی بسیار بی‌نظیر و ارزشمند است.

هاشمی عنوان کرد: استان سمنان در ۲۱ شاخص در کشور در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد و در حوزه دانشگاه و موارد و مباحث مرتبط با آن نیز باید بتوانیم رتبه‌های نخست کشوری را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: تأمین مسکن ویژه دانشجویان متأهل، تکریم و رسیدگی به امور صنفی دانشجویان علاوه بر اقدامات صورت‌گرفته باید بیش از پیش مورد تأکید و توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: در راستای رفع مشکلات استان سمنان، تأمین نیروی کار متخصص و توسعه زیرساخت‌های اشتغال، ارتباط بین دانشگاه و صنعت در استان باید بیش از پیش تقویت شود.

هاشمی بیان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی پس از موفقیت در حوزه‌های آموزش و طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، امروز بر اساس نیاز روز استان سمنان و بازار کار، باید به صورت ویژه در حوزه مهارت‌آموزی و تخصص‌آفرینی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ورود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار