فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۲ نفر عامل شرارت و چاقوکشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 14 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقوکشی در یکی از نقاط پرتردد شهر شاهرود، به‌سرعت چند تیم از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از حضور مأموران در محل، متهمان متواری شده بودند، افزود: مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، در کمترین زمان ممکن هر ۲ نفر از عاملان چاقوکشی و عربده‌کشی که در خیابان‌های اصلی شهر با قدرت‌نمایی سبب ایراد خسارت عمدی به خودروی شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری متهمان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خبر داد و گفت: متهمان دارای سوابق متعدد دستگیری شرارت و چاقوکشی و برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند که با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کریمی با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی در شهرستان شاهرود، از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و افزود: هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی خط قرمز پلیس است و با افراد قانون‌شکن، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

برچسب ها: شاهرود ، سمنان ، شرارت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار