رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد گفت: تمام تلاش مدیریت شهری و اعضای شورای شهر شهمیرزاد در دوره ششم این بوده تا برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سرمایه‌گذاری خوبی انجام شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، عبدالخالق خاکسار، رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد صبح امروز در نشستی با خبرنگاران که با هدف تجلیل از خدمات آن‌ها در پوشش خبر‌های حوزه شهری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران همواره در میدان حضور دارند و در حقیقت افرادی تاریخ‌ساز محسوب می‌شوند؛ چراکه بخشی از تاریخ‌نگاری‌ها از مطالبی شکل می‌گیرد که خبرنگاران قلم می‌زنند.

وی تصریح کرد: اقدامات خبرنگاران زمینه‌ساز تاریخ‌نگاری است و آنها، مردم را به مسؤولان پیوند می‌دهند و نقش مؤثری در بهبود امور دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با بیان اینکه صداقت و امانت در کار رسانه سبب می‌شود تا حلقه ارتباطی مردم و مسؤولان تقویت شود، گفت: خبرنگاران می‌توانند در جامعه امید و نشاط ایجاد کنند و نقش کلیدی در پیشبرد امور دارند.

خاکسار افزود: خداوند متعال به قلم قسم خورده است و خبرنگاران، مخاطبان خود را با صداقت، گزارش‌های صحیح و اطلاع‌رسانی‌های دقیق همراه می‌سازند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هم باید مطالبه‌گر باشند و هم پاسخ مسؤولان را به گوش مردم برسانند، گفت: قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و امروز اعلام می‌کنیم که امور فرهنگی در اولویت کار‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد قرار دارد.

مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌های شهر هستند

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ادامه داد: تلاش خوبی در شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و شهرداری در مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شود؛ چراکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر شهری هستند و هدف اصلی کار مسؤولان نیز نزدیک شدن به مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات آن‌هاست.

خاکسار با بیان اینکه خبرنگاران همواره مطالب و مسائل شهری را منتقل می‌کنند و نباید بگذارند حرکت‌های نمایشی توسط مسؤولان صورت گیرد، اقدامات جامعه رسانه‌ای را در راستای توسعه شهری بسیار مهم دانست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جانشان را کف دستانشان می‌گیرند و در همه صحنه‌ها حضور دارند و در حقیقت برای دیگران کار می‌کنند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی، ۲۴۴ خبرنگار شهید، ۵۰ خبرنگار جانباز و چهار خبرنگار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ادامه داد: خبرنگار در حقیقت کسی است که همواره برای خدمت به مردم آماده بوده و در میدان جنگ تحمیلی نیز خبرنگاران همواره در کنار نیرو‌های نظامی حضور داشتند و از جان خود گذشتند.

حرف مردم باید شنیده شود

خاکسار تصریح کرد:، چون خبرنگاران از همه نوع قشری مخاطبانی دارند، باید ذائقه همگانی را در نظر بگیرند و راه‌های خدمات‌رسانی به مسؤولان به مردم را هموار سازند.

وی گفت: خبرنگاران نقش کلیدی و بسیار مهمی در هدایت افکار عمومی در جامعه دارند و می‌توانند تأثیرگذار باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ادامه داد: خبرنگاران زمانی موفق خواهند بود که عادلانه واقعیات را منتشر کنند و ما قدردان خبرنگاران استان سمنان هستیم که در این مسیر گام برمی‌دارند.

خاکسار تصریح کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، تمام تلاشمان بر این بوده تا روی مسائل فرهنگی و اجتماعی سرمایه‌گذاری شود.

وی گفت: حرف مردم امروز باید شنیده و سؤالات آن‌ها پاسخ داده شود. ارزش‌گذاری به خواسته‌های مردم یکی از اولویت‌های شهرداری است و هرگز ناراحت نخواهیم شد که خبرنگاری در گوشه‌ای از شهر، سوژه‌ای را پیگیری و ما را نقد کند؛ چراکه در این شرایط، مسؤولان به‌سرعت دنبال رفع نارسایی‌ها خواهند رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ادامه داد: شهرداری و شورای شهر شهمیرزاد دنبال اقدامات نمایشی در شهر نیستند و عقیده داریم ابتدا باید کار انجام شود و سپس به اطلاع مردم برسد.

نشست مطبوعاتی «شعیب رضایی»، شهردار و «عبدالخالق خاکسار»، رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با خبرنگاران برگزار و در این آیین، آخرین برنامه‌های مدیریت شهری در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد تشریح شد.

در پایان این مراسم نیز به مناسبت روز خبرنگار، از شماری از خبرنگاران فعال حوزه شهری تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار