مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان تاکنون ۳۴ حافظ کل قرآن کریم تربیت کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 20 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سمیه گیوکی، مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان تاکنون ۳۴ حافظ کل قرآن کریم تربیت کرده است که از این تعداد قرآن آموز، تعدادی از قبل حافظ بوده و آموزش مجدد گرفتند و تعدادی هم در این مرکز حافظ کل قرآن کریم شدند.

وی افزود: هم اکنون این مرکز ۳۵۰ قرآن آموز فعال دارد که از حفظ یک تا ۳۰ جزء در حال آموزش هستند.

وی گفت: هم اکنون در این مرکز ۲۵۲ قرآن آموز حافظ یک تا ۱۴ جزء قرآن کریم در حال آموزش هستند.

مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تعداد قرآن آموزان حافظ ۱۵ و ۱۶ جزء قرآن را هرکدام پنج نفر، ۱۷ جزء را دو نفر، ۱۸ جزء را چهار نفر، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۳ جزء را هر کدام دو نفر، ۲۴ و ۲۵ جزء را هرکدام سه نفر، ۲۶ جزء را دو نفر، ۲۷ جزء را یک نفر، ۲۸ جزء را چهار نفر و ۲۹ جزء را دو نفر در این مرکز اعلام کرد.

گیوکی گفت: علاقمندان حفظ قرآن کریم می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۹ صبح با شماره تلفن ۳۲۳۱۰۷۴۰ تماس بگیرند و یا اطلاعات شناسنامه‌ای خود را به شماره همراه ۰۹۹۲۴۹۱۸۳۷۰ پیامک کنند.

وی شرط حضور در این دوره آموزشی را داشتن سواد خواندن و نوشتن دانست و ادامه داد: کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر، دو روز در هفته به مدت ۱۵ دقیقه به قرآن آموزان آموزش می‌دهند.

وی هزینه این دوره آموزشی را ماهانه ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند برای کمک به قرآن آموزان نیازمند نیز، با این مرکز آموزشی مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار