مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خیرین هلال احمر استان تهران نسبت به آبرسانی به روستا‌های بیشتر در خراسان جنوبی به شرط تسریع عملیات لوله‌گذاری قول مساعد دادند.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ 29 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران به ۶ روستای شهرستان درمیان، اظهار داشت: روستا‌های محروم شهرستان درمیان از سال گذشته مورد حمایت‌های خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در طرح ملی نذر خدمت هستند.

وی افزود: طرح نذر خدکت توانسته توانمندی تهران را به نیازمندی شهرستان درمیان وصل کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: اگر در این روستا‌های محروم قدمی برداشته شود در حقیقت برای کشور قدم برداشته شده چرا که مردمان این روستا‌ها مرزداران و مرزبانان شرق ایران هستند.

کاوسی با تاکید بر اینکه حمایت از روستا‌های این منطقه یعنی حمایت از مرز‌های کشور، ادامه داد: حمایت خیرین هلال احمر استان تهران از خراسان جنوبی ثابت می‌کند که هلال احمری‌ها درست است که بی‌طرف و بی‌غرض هستند، اما بی‌تفاوت نیستند و هرجا درد و کمبودی احساس شود به عنوان یک سازمان بین‌اللملی در کنار مردم و برای مردم آماده به خدمت هستند. وی با بیان اینکه خیرین در انشعاب اصلی آب این روستا‌ها نیز ۳ هزار لوله کمک کردند، خاطرنشان کرد: خیرین قول دادند اگر انتقال آب به این ۶ روستا طی دو ماه جمع‌بندی شود، لوله انشعاب روستا‌های بیشتری را نیز تامین کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار