عضو شورای اسلامی شهر آمل گفت: برای اجرا و افتتاح پروژه بلوار ولایت در دو فاز 250 منزل مسکونی تملک شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 15 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان آمل، خسرو ابراهیم‌زاده امشب در جمع شورانشینان اظهار کرد: دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل با نگاه خدمت به مردم پس از دو سال فعالیت توانسته کارنامه مطلوبی ارائه دهد.
وی افزود: در آخرین افتتاح پروژه‌های شهری این شهرستان در روز سفر رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به مازندران پنج پروژه عمرانی و شهری آمل با حضور پرشور مردم و مسئولان افتتاح شد.
ابراهیم‌زاده با اشاره به هزینه 422 میلیارد ریالی پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: پروژه تملک و افتتاح بلوار ولایت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل بود که در دو فاز اجرایی آن 250 منزل مسکونی تملک شد.
وی با اعلام اینکه در اجرای عملیات فاز دوم این بلوار بیش از 150 منزل مسکونی تملک و تخریب شد، گفت: اعضای شورای اسلامی باید به بافت شهری و مردم خیابان امام رضا (ع) توجه کنند.
ابراهیم‌زاده تصریح کرد: تکمیل و آغاز تملک محور اتصالی بلوار بسیج به کوچه رحیمی، زیرسازی و هم‌سطح‌سازی مسیر میدان هزار سنگر تا اداره پست مرکزی، بهسازی میدان میرحیدر آملی و احداث بازار روز جدید در خیابان امام رضا (ع) مورد توجه مسئولان قرار گیرد زیرا این پروژه‌ها از مهم‌ترین مطالبات مردم این بخش از آمل است.
وی درباره پنج پروژه افتتاح شده توسط شهرداری و شهرداری آمل همزمان با سفر هیئت‌دولت به مازندران، گفت: بلوار ولایت مهم‌ترین پروژه بوده که با بیش از چهار کیلومتر طول بلوار طالب‌آملی را به بلوار شیخ فضل‌الله نوری متصل می‌کند و برای تملک و اجرای آن بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شد.
عضو شورای اسلامی شهر آمل، عملیات مسیر تملک و تخریب ساختمان‌ها، جدول‌کاری، زیرسازی، آسفالت، اجرای پل، بهسازی، ساماندهی و نصب لوله‌های گاز شهری و آب شرب، اجرای روشنایی و احداث فضای سبز در این پروژه را مهم و ارزشمند دانست.
این مسئول ادامه داد: برای احداث پارک آفتاب‌گردان در فاز دو خیابان آزادگان به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع، 2 میلیارد و 440 میلیون ریال هزینه شد و پارک اطلسی در منطقه پایین‌بازار با مساحت 500 مترمربع هم 612 میلیون ریال هزینه داشت.
ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: پل عابر مکانیزه و برقی در مرکز شهر با طول 80 متر، دارای چهار دستگاه پله‌برقی بالا‌رو، پایین‌رو و دو پله اضطراری 15 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
عضو شورای اسلامی شهر آمل، آخرین پروژه افتتاحی را مرمت در خیابان انقلاب به مساحت 840 مترمربع دارای سنگ‌فرش کف با سنگ گرانیت، سقف چوبی و پوشش ورق طرح سفال بوده که برای آن 4 میلیارد و 115 میلیون ریال هزینه شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار