مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات احداث شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر ابهر به طول ۱۰ کیلومتر، در وسعتی معادل ۵۵ هکتار و پوشش جمعیتی افزون بر ۵ هزار و ۲۰۰ نفر آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفتگویی اظهار داشت: طرح تکمیل، بهره‌برداری و انتقال فاضلاب شهر ابهر به طول ۶۷ کیلومتر، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به روش بیع متقابل انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این قرارداد به مدت ۲۵ سال و در ازای تخصیص پساب تصفیه شده خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ابهر به مجتمع ذوب آهن البرز غرب و پاک البرز ایرانیان منعقد شده است.

وی گفت: عملیات احداث ۷ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر ابهر نیز با صدور مجوز حفّاری بزودی آغاز می‌شود.

جزء‌قاسمی بیان کرد: با تکمیل فاز اول اجرایی این پروژه، جمعیتی افزون بر ۷ هزار و ۷۰۰ نفر زیر پوشش خدمات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: با احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق «شریف آباد» و «شناط» ابهر به طول ۴۰ کیلومتر، جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، تصفیه خانه فاضلاب شهر ابهر با ظرفیت ۲۳ هزار متر مکعب در شبانه روز، به روش هوادهی سطحی در حال بهره‌برداری قرار دارد.

برچسب ها: زنجان ، شبکه فاضلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار