در هفته دولت برگزار می‌شود؛
فرماندار شهرستان مهریز گفت: 30 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان در مهریز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 25 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد دهقان بنادکی در نشستی خبری با اشاره به اینکه در شهرستان مهریز بازخورد بسیار خوبی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال گذشته با حضور ریاست جمهوری داشتیم اظهار کرد: با افتتاح مرکز خونگیری از تاریخ یکم مرداد ماه ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۳۰۱ نفر به مرکزی که فقط یک روز در هفته فعالیت دارد مراجعه کردند و خوشبختانه این امر باعث جلوگیری از رفت و آمد افراد به مرکز استان شده است.
وی از افتتاح 30 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: فاز توسعه شرکت سیمان، انتقال پساب از شهر یزد به سرب و روی مهدی آباد و طرح توسعه بیمارستان فاطمه‌زهرا(س) مهریز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار مهریز در ادامه پروژه‌های عمرانی گفت: همچنین ۳۲۶ واحد مسکونی نیمه ساز طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط شهرستان تا پایان هفته دولت تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 139 هکتار زمین هم پس از انجام مراحل آماده سازی تحویل متقاضیان می‌شود افزود: این زمین‌ها تا پایان سال به یک هزار متقاضی ارائه می‌شود.
دهقان بنادکی به قانون حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۶۳ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط داده شده و تا پایان هفته دولت هم بیش از 200 قطعه زمین 200 متری به دیگر متقاضیان تحویل می‌شود.
فرماندار مهریز به افتتاح پروژه‌های دیگر عمرانی همچون مدرسه خیرین طیبه‌ی صادقی اشاره کرد و گفت: این پروژه تا اول مهر ماه سال جاری با کمک خیرین به بهره‌برداری می‌رسد و دانش‌آموزان می‌توانند در آن مسقر شوند.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت شهرستان مهریز پس از ۱۳ سال در هفته دولت یا اوایل مهرماه افتتاح خواهد شد گفت:یکی از دغدغه‌های بزرگ مردم شهرستان مهریز درمانگاه شهید رجایی است که با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان از بُعد مسئولیت‌های اجتماعی در راستای تکمیل این پروژه عمرانی است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار مهریز از افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجنماعی در هفته دولت خبر داد و گفت:۹۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهرستان مهریز در راستای حمایت از هنر و هنرمندان در دستور کار قرار دارد.

علیرضا مرادیان معاون فرماندار مهریز هم در این نشست با اشاره به اینکه روشنایی محورهای شریانی از دستور کار وزارت نیرو خارج شده و گفت: آخرین پروژه روشنایی محورهای مواصلاتی سنتو در محدوده شهرستان مهریز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در ارتباط با پروژه‌های نهضت ملی مسکن بحث استانداردسازی و استحکام بنا است که تلاش شده به صورت کامل انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار