در مراسمی به ریاست رئیس جمهور و حضور ویدیو کنفرانسی استاندار صورت گرفت:
در مراسمی به ریاست رییس جمهور و حضور ویدیو کنفرانسی استاندار، سه هزار و 704 واحد نهضت ملی مسکن در استان یزد به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 27 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آئین واگذاری 100 هزار مسکن به متقاضیان در سراسر کشور در نشست شورای عالی مسکن، با حضور رئیس جمهور برگزار و با دستور ایشان به شکل برخط این خانه‌ها در استان‌ها به متقاضیان تحویل داده شد.

استاندار یزد در ارتباط ویدیو کنفرانسی با نشست شورای عالی مسکن، با قدردانی از موافقت رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در امر ویلایی سازی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان یزد، گفت: در پرتو اخذ موافقت مذکور و با توجه به هماهنگی واحدهای مسکونی ویلایی با اقتضائات فرهنگی و اجتماعی استان، این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی سهم استان یزد در برنامه ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم را، 54 هزار واحد عنوان و خاطرنشان کرد: براساس آمار تاکنون 137 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 52 هزار و 773 متقاضی، واجد شرایط شناخته شده اند.

عالی ترین مقام اجرایی استان اظهارداشت: تاکنون 16 هزار و 840 قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده که عملیات آماده سازی 15 هزار و 500 قطعه، در حال انجام است.

دکتر فاطمی با بیان اینکه در هفته دولت امسال سه هزار و 704 واحد نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار می شود، گفت: عزم جدی ما بر تحویل قریب به 5 هزار واحد مسکونی دیگر، تا پایان سالجاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبه کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن از 23 درصد به 18 درصد اشاره کرد و خواستار اعمال این مصوبه شد.

استاندار یزد همچنین به مصوبه اعطای تسهیلات 550 میلیون تومانی برای واحدهای نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: انتظار می رود اعطای تسهیلات به واحدهای روستایی و نیز امکان استفاده واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا از این تسهیلات پیگیری و محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار