مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: سه‌هزار و ۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر اراک به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 27 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛حشمت اله عباسی افزود:۲۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح صرف شد، که در راستای اجرای موفقیت‌آمیز طرح نهضت ملی مسکن، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به اجرا و اتصال تاسیسات آب و فاضلاب مسکن ملی شهید سلیمانی در شهر اراک اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: مسکن ملی از افتخارات دولت مردمی سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همسو با نهضت خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از جامعه است و شرکت آبفا این استان در راستای برنامه‌های دولت در خصوص مسکن ملی در شهر اراک، اقدام به اجرای ۱۲۰ مترخط انتقال آب با لوله فولادی ۳۵۰ میلیمتری و ۷۰ متر خط انتقال فاضلاب و اتصال آب به تاسیسات اصلی کرد.

عباسی اظهار کرد: اتصال شبکه آب‌رسانی این طرح به خط اصلی انتقال آب به دلیل عبور از عرض کمربندی شمالی شهر اراک و وجود تاسیسات شهری در ارتفاع‌های مختلف در کمترین زمان ممکن و به صورت ترانشه باز اجرا شد.

آب مورد نیاز استان مرکزی از ۷۲۶ حلقه چاه، ۴۲ رشته چشمه و ۲۶ رشته قنات تامین می‌شود و در بخش شهری ۳۳۷ هزار مشترک و در روستاها ۱۶۹ هزار مشترک وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار