قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک، از جمع‌آوری و کشف ۹ماینر غیرمجاز در روستای عقیل‌آباد خبر داد و گفت: این ماینرها در یک کارگاه متروکه گونی بافی نصب شده بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 11 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،امید رفیعی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: استفاده غیرمجاز از شبکه برق به منظور استخراج ارز دیجیتال یکی از معضلات فعلی شبکه برق است که مشکلاتی را در این صنعت ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون با برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی شده، حجم قابل توجهی از ماینرهای غیرمجاز در حال استفاده، جمع‌آوری شده و در شهر اراک نیز به‌ صورت روزانه، رصد، شناسایی و جمع‌آوری مزارع غیرمجاز در دستور کار بازرسان قرار دارد.

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان اراک ادامه داد: استفاده از این دستگاه‌ها توسط سودجویان به‌ویژه در بخش خانگی به دلیل مصرف بالای برق، منجر به نوسان در شبکه توزیع برق، آسیب دیدن وسایل برقی و ایجاد خسارت‌های مالی قابل توجه و یا حتی احتمال بروز مخاطرات جانی برای همسایگان می‌شود.

رفیعی عنوان: در همین راستا از شهروندان متعهد درخواست می‌شود در صورت مطلع شدن از فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار