کد خبر: ۱۱۲۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 27 August 2023

یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه ای وجود امنیت در آن جامعه استیکی از ارکان پیشرفت هر جامعه ای وجود امنیت در آن جامعه استیکی از ارکان پیشرفت هر جامعه ای وجود امنیت در آن جامعه است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود به همراه تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته دولت با حضور در دفتر دکتر جلالی فرماندار لنگرود با وی دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار صمیمی دکتر جلالی ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت و آرامش شهرستان گفت : امروزه یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه ای وجود امنیت در آن جامعه است و امنیت به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص می باشد که اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد .
فرماندار لنگرود با اشاره به شرایط حساس کشور در منطقه و دنیا ، حق انتخاب مردم و دموکراسی و مردم سالاری ، قانونمندی و پایبندی به قانون ، پرسش گری و مطالبه گری از سوی مردم ، حق اظهار نظر در حوزه های مختلف ، شفافیت بعنوان حق مردم ، ساده سازی امور و عدم پیچیدگی و ... را برخی از عواملی دانست که میتواند دولت و ملت را به هم نزدیک کند تا مردم بعنوان بازوان توانمند دولت باعث ارتقاء عملکرد دولتمردان شوند .
مقام عالی سیاسی شهرستان لنگرود با اشاره به ظرفیت بالای کشور به لحاظ ذخایر ثروت ساز زیر زمینی و قدرت برتر سیاسی برتر در منطقه ، از مسئولین انتظامی شهرستان خواست برخی از مشکلات و معضلات شهرستان را در اسرع وقت حل نمایند تا در امنیت همشهریان خللی ایجاد نشود .
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز ضمن تبریک هفته دولت ،گزارشی از برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان را به فرماندار ارائه داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار