کد خبر: ۱۱۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 28 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در آیین افتتاح کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان تنکابن گفت: از بهترین روزهای من حضور در بین فعالین بخش کشاورزی است چراکه این قشر عاشق تولید و امنیت غذایی هستند.

وی ادامه داد: یکی از شاخص های توسعه، توجه به دانش نو و فناوری جدید است و به همین منظور باید به سمت دانش بنیان رفتن پیش رویم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: آگاهی مردم نسبت به گذشته بشدت در حال افزایش است و مردم براحتی از حقوق خود مطلع می شوند و این امر سبب شد کار مسوولین دنیا سخت شود و مدیریت کردن با چالش مواجه شود.

حسینی پور با بیان اینکه امنیت غذایی از منظر اسلام جایگاه بالایی دارد، ادامه داد: وقتی احکام غذا را در قرآن و اسلام جستجو می‌کنیم متوجه می‌شویم موضوع ویژه و مهمی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت غذایی در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بیشترین تاکید مقام معظم رهبری بر روی تولید غذاست.

استاندار مازندران اظهار کرد: تولیدکننده اول محصولات کشاورزی در کشور هستیم و باید بیشترین صادرکننده محصولات کشاورزی هم باشیم.

حسینی پور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم تولیدکننده ثروت برای مردم باشیم راهی نداریم جز اینکه به فناوری های نوین روی بیاوریم.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار