فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پیدا شدن افراد مفقود غیربومی در کویر غزازان این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 01 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر مفقودی ۲ نفر در کویر غزازان بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بلافاصله تیم‌های مشترک جست‌وجو برای یافتن مفقودشدگان شکل گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با عنایت به اینکه فرد تماس‌گیرنده گفته بود که کویرنوردان بدون هیچ‌گونه جیره غذایی و آب در کویر سرگردان شده‌اند و با گذشت زمان شرایط برای آن‌ها سخت‌تر خواهد شد، تلاش‌های شبانه‌روزی با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی آغاز شد.

شائینی خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش و عزم جدی مأموران و با همکاری هلال‌احمر، ۲ نفر مفقودشده در عمق ۲۰ کیلومتری کویر غزازان حوالی یک دامداری متروکه با حال نامساعد پیدا و توسط کارکنان امداد و نجات هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این موفقیت پلیس خوشحالی وصف‌ناپذیر خانواده آن‌ها را به دنبال داشت و از عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند، از شهروندان خواست تا به دلیل گستردگی و شرایط خاص کویر استان، بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارد، از سفر در منطقه کویر به‌خصوص در شب خودداری کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار