رئیس هیات والیبال گلستان گفت: دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس امسال در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت خواهند کرد و تلاش ما این است با حمایت از تیم‌ها و باشگاه‌ها، شاهد افتخارآفرینی والیبال گلستان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 04 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، عیسی سنگدوینی اظهار کرد: با تمام توان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال تلاش میکنیم تا نتایجی درخور شان هواداران و مردم والیبال دوست گلستان کسب کنیم.

وی افزود: فصل گذشته موفق شدیم نتیجه‌ای تاریخی کسب کنیم و به مقام سوم لیگ برتر والیبال ایران رسیدیم، آنهم در شرایطی که هیچ بودجه‌ای نداشتیم و با کمترین امکانات در مسابقات حاضر شدیم.

رئیس هیات والیبال استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش مجموعه تیم و حمایت‌های مسئولین بتوانیم دل هواداران و مردم را شاد کنیم و باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شویم.

سنگدوینی با اشاره به اینکه امسال دو تیم از استان گلستان در لیگ برتر حاضر خواهند شد، تصریح کرد: تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان همچون فصل گذشته به عنوان دو نماینده استان گلستان در لیگ برتر والیبال شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: استان گلستان مهد والیبال ایران است و ما در تلاشیم با حمایت از باشگاه‌های فعال در استان زمینه ساز موفقیت آن‌ها شویم.

سنگدوینی گفت: یکی از زمینه‌های پیشرفت والیبال در استان گلستان حضور باشگاه‌های فعال در مسابقات لیگ برتر و لیگ رده‌های سنی است که نتیجه آن پرورش استعداد‌های برتر والیبال و معرفی به جامعه والیبال کشور است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در رده‌های سنی نیز موفقیت‌های خوبی را در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته کسب کردیم و قهرمانی‌های پیاپی تیم‌ها در مسابقات رده‌های سنی بی‌سابقه بوده و نشان دهنده فعالیت‌های مثبت در رده‌های سنی در استان گلستان است.

رئیس هیات والیبال گلستان با اشاره به قرارگیری هیات والیبال استان گلستان در رده‌های برتر ارزیابی هیات‌های والیبال کشور، خاطرنشان کرد: این موفقیت نیز حاصل همدلی و مدیریت صحیح خانواده والیبال استان گلستان بوده است و من کمترین نقش را در این زمینه داشته‌ام.

سنگدوینی گفت: والیبالیست‌های استان گلستان اثبات کردند شایستگی بیش از وضع موجود دارند و می‌توانند برای استان و کشور افتخارآفرین باشند و انتظار داریم نگاه‌ها به این رشته ورزشی توسط مسوولان در استان و شهرستان‌ها بهتر و بیشتر شود و با اندکی حمایت قطعا شاهد اتفاقات بهتر در والیبال استان گلستان خواهیم بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار