کد خبر: ۱۱۲۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 10 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مسابقات شنا کشوری به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد

جلسه برگزاری مسابقات شنا پیشکسوتان کشور با حضور عسگری داداش‌نژاد بخشدار مرکزی، مهدی عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان ، سید جواد قاسمی رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو مازندران ، محمدی مشاور شهرداری و دیگر اعضای هیئت شنا استان و فریدونکنار برگزار گردید.

این مسابقات در رده پیشکسوتان در روز ۲۸ شهریور ماه به میزبانی شهرستان فریدونکنار و در حوضچه بندر فریدونکنار برگزار می‌گردد.

پیش‌بینی ۲۰۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات شده است.

مهدی عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار گفت : برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشور موجب شناساندن ظرفیت‌های شهرستان می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در این جلسه گفت : در شهرستان فریدونکنار شناگران خوبی داریم که مدعی قهرمانی در این مسابقات هستند که این بستر برای حضور این عزیزان آماده شده است.

سید جواد قاسمی رئیس هیئت شنا ،شیرجه و واترپلو مازندران در این جلسه گفت : شهرستان فریدونکنار یکی از پتانسیل‌های دریایی استان است و برگزاری این مسابقات را در این شهرستان به فال نیک می‌گیریم.

رئیس هیئت شنا ،شیرجه و واترپلو مازندران با بیان اینکه این مسابقات در بخش پیشکسوتان و بصورت کشوری برگزار می‌شود ؛عنوان کرد : این مسابقات برای ایجاد شور و نشاط در قشر پیشکسوتان این رشته است و وظیفه خود می‌دانیم با برگزاری این مسابقات به پیشکسوتان ارج بگذاریم.

گزارش : مرتضی علیزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار